МЕТОДИЧНА МАЙСТЕРНЯ ПЕДАГОГІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
23 лютого відділом освіти Бузької сільської ради проведено семінар-практикум з вчителями початкових класів та вчителями-предметниками, які викладають англійську мову, інформатику та мистецтво у початкових класах Бузького, Вознесенського, Таборівського закладах загальної середньої освіти Бузької сільської ради. У роботі семінару взяли участь і вчителі початкових класів Щербанівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дорошівської сільської ради.
Мета заходу – підвищення професійної компетентності вчителів у контексті реалізації завдань Нової української початкової школи з питання системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у початкових класах.
З привітально-мотиваційним словом до учасників звернулася модератор заходу Лопатинська Любов Василівна, завідувач відділом методичної роботи, яка акцентувала на нормативній базі формувального оцінювання у початковій Новій українській школі.
Практичну частину семінару провела спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, учитель початкових класів Таборівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Бакума Тетяна Миколаївна, яка ділилася з колегами, як здійснювати оцінювання та практично фіксувати результати навчання учнів початкових класів Нової української школи з різних предметів, як здійснювати формувальне оцінювання у 1, 2 та 3, 4 класах. В дискусії з`ясовувалося, який інструментарій використовують педагоги при формувальному оцінюванні, у якій формі здійснюють свої педагогічні спостереження щодо успішності учнів, які технології самооцінювання та взаємооцінювання використовують в своїй роботі. Активно використовували учасники семінару різні педагогічні ситуації, на яких вчилися знаходити правильні відповіді та розв`язувати проблемні питання. Ознайомилися також з методичними рекомендаціями щодо заповнення класного журналу учнів початкової школи, оформлення свідоцтв досягнень учня.
Спільна науково-методична діяльність сприяла інформальній освіті педагогів Нової української школи, актуалізувала їх мотивацію до подальшого професійного розвитку.
Додатковим результатом проведення семінару-практикуму стали конкретні освітні запити вчителів початкових класів для обговорення на наступному методичному заході.