A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бузької сільської ради

МЕТОДИЧНА МАЙСТЕРНЯ ПЕДАГОГІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Дата: 24.02.2021 10:05
Кількість переглядів: 69

23  лютого  відділом освіти Бузької сільської ради проведено семінар-практикум з вчителями початкових класів та вчителями-предметниками, які викладають англійську мову, інформатику та мистецтво  у  початкових класах Бузького, Вознесенського,  Таборівського  закладах загальної середньої освіти Бузької сільської ради. У роботі семінару взяли участь  і вчителі початкових класів Щербанівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дорошівської сільської ради.

Мета заходу – підвищення професійної компетентності вчителів у контексті реалізації завдань Нової української початкової школи з питання системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у початкових класах.

З привітально-мотиваційним словом  до учасників звернулася модератор заходу  Лопатинська Любов Василівна, завідувач відділом методичної роботи, яка акцентувала на нормативній  базі формувального оцінювання у початковій  Новій українській школі.

Практичну частину семінару провела спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, учитель початкових класів Таборівського ЗЗСО    І-ІІІ ступенів Бакума Тетяна Миколаївна, яка ділилася з колегами, як здійснювати оцінювання та практично фіксувати результати навчання учнів початкових класів Нової української школи з різних предметів, як здійснювати формувальне оцінювання у 1, 2 та 3, 4 класах. В дискусії з`ясовувалося,  який інструментарій  використовують педагоги при формувальному  оцінюванні, у якій формі здійснюють свої педагогічні спостереження щодо успішності учнів, які технології самооцінювання  та взаємооцінювання використовують в своїй роботі.  Активно використовували учасники семінару різні педагогічні ситуації, на яких вчилися знаходити  правильні відповіді та розв`язувати проблемні питання. Ознайомилися також з методичними рекомендаціями щодо заповнення класного журналу учнів початкової школи, оформлення свідоцтв досягнень учня.

Спільна науково-методична діяльність  сприяла інформальній освіті педагогів Нової української школи, актуалізувала їх мотивацію до подальшого професійного розвитку.

Додатковим результатом проведення семінару-практикуму стали конкретні освітні запити вчителів початкових класів для обговорення на  наступному методичному заході.  


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень