Проведено онлайн вебінар вчителів історії та правознавства закладів загальної середньої освіти Бузької сільської ради
З метою підвищення методичного та практичного рівня професійної компетентності вчителів, удосконалення вмінь застосовувати інноваційні освітні технології, зокрема інформаційно-комунікаційні та цифрові технології, у повсякденній професійній діяльності педагогів 14 квітня відбувся онлайн вебінар вчителів історії та правознавства закладів загальної середньої освіти Бузької сільської ради.
На експериментальному вебінарі, що проводився спочатку в ЗУМІ, а потім на платформі Google Meet було розглянуто питання здійснення дистанційного та змішаного навчання історії і правознавства і шляхів його реалізації педагогами ЗЗСО Бузької сільської ради.
Як відбувається вивчення нового матеріалу на уроках історії та правознавства з використанням платформи Google klass-room поділився Тітімець Є.В., вчитель історії та правознавства Вознесенського ЗЗСО І-ІІІст.
Майстер-клас і практичне завдання по здійсненню онлайн тематичного оцінювання знань і умінь та навичок учнів з історії та правознавства через використання сайту «На урок» провів Топилін В.М., вчитель-методист, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель історії та правознавства Бузького ЗЗСО І-ІІІст.
Використанням платформ «Всеосвіта» та «Всеукраїнська школа онлайн» для проведення дистанційного та змішаного навчання ділилася Гончаренко О.В., вчитель історії та правознавства Таборівського ЗЗСО І-ІІІст. Вона презентувала свою роботу з конструктором уроків та поділилася досвідом створення та поповнення навчального контенту власними тестовими завданнями на платформі «Всеосвіта», якими мають можливості користуються всі бажаючі педагоги країни.
Про вшанування пам`яті митців ювілярів-краян та необхідності використання краєзнавчих матеріалів на уроках та позакласних заходах з історії повідомила Лопатинська Любов Василівна, організатор та модератор вебінару, фахівець з методичної роботи відділу освіти Бузької сільської ради.
Такий обмін досвідом стимулює педагогів до подальшого оволодівання новими освітніми технологіями та сприяє використанню креативності у підготовці та проведенні уроків історії та правознавства.