Семінар-практикум вихователів закладів дошкільної освіти Бузької сільської ради
26 березня проведено семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти Бузької сільської ради на тему: «Освітня робота з дітьми на основі літературного твору».
Метою семінару було:
- сформувати у педагогів ціннісне ставлення до художньої літератури;
- ознайомити їх із сучасними підходами до формування світогляду дітей засобами художнього слова, із сучасними методиками роботи з літературними творами;
- надати практичну допомогу педагогічним колективам зі створення літературно-пізнавального середовища у групах.
Фахівець з методичної роботи Папук Т.В., представила презентацію в якій зазначила, як побудувати роботу з літературним твором не лише, щоб передати дітям певні знання, а й пробудити у них почуття, переживання, можливість через власний практично-чуттєвий досвід проникнути у зміст тексту.
Надзвичайно активно й результативно під час семінару вихователі ділилися досвідом роботи з колегами своїми напрацюваннями застосовуючи різноманітні методи, прийоми використання літературних творів у різних формах і видах організації життєдіяльності дітей. А ще переглянули цікаві і змістовні відеозаняття щодо багатоваріантності в роботі з текстом.
Вознесенський ЗДО ознайомив учасників з літературним проєктом до твору Н.Заяць «Годівничка» відповідно до теми тижня «Птахи». Вихователі презентувати колегам різноспрямовану діяльність протягом кожного тематичного дня.
Педагоги Таборівського ЗДО продемонстрували у вудеозапису різні види занять по ознайомленню з казкою та героями казки, з іменами героїв. При ознайомлюванні з різними тваринами, описували їх, знайомилися із способом їх життя, вирішували проблеми: як перебороти страх, бути ввічливими, як знайти друзів. Спільно з дітьми створювали інтелектуальні карти упродовж тематичного тижня, що дало можливість дітям глибоко зануритися в суть понять.
Вихователі Бузького ЗДО поділилися досвідом з використання прийомів мнемотехніки та коректурних таблиць в роботі з літературним твором.
Учасники семінару дійшли висновку, що інтереси дітей потребують оновленого погляду на добір літературних творів і сучасних методик у роботі з літературними творами.